Menu Sluiten

Agenda

Evenement details:

  • di
    08
    sep
    2020

    Woerden: 4e Symposium (GAAT DOOR)

    14:30Bethlehemkerk Gereformeerde Gemeente Woerden

    4e Symposium Steunfonds Israël

    Aanmelden nog mogelijk tot zaterdag 5 september a.s.

    Als de maatregelen m.b.t. het coronavirus het toelaten, hopen we dinsdagmiddag 8 september  opnieuw een symposium te organiseren. Deze bijeenkomst in Woerden is bedoeld voor predikanten, evangelisten, ouderlingen, diakenen, theologiestudenten en godsdienstdocenten. Sprekers zijn ds. G.T. van Appeldoorn (HHK Melissant) en dr. C.P. de Boer (CGK Bethel Sliedrecht).

    Locatie: Bethlehemkerk, Oudelandseweg 50, Woerden.

    Opening: 14.30 uur
    Sluiting: 17.00 uur.

    Programma:

    1. Opening: Ds. K. Hoefnagel
    2. Lezing 1 - Ds. G.T. van Appeldoorn (HHG Melissant): Verandert ons verstaan van het Nieuwe Testament door de vondst van de Dode Zeerollen?
    3. Koffiepauze
    4. Lezing 2 - Dr. C. P. de Boer (CGK Beth-El Sliedrecht): Waar staan we 75 jaar na ‘Auschwitz’?
    5. Sluiting: Ds. K. Hoefnagel

    Na afloop kunt u eventueel blijven eten. Deelname aan het symposium is gratis. Aanmelden via onze website is verplicht i.v.m. te nemen maatregelen. Wilt u dit symposium bezoeken? Vul dan het formulier hieronder in.

    Aanmeldingsformulier

      Coronamaatregelen

      We kunnen ons voorstellen dat u in deze bijzondere tijd vragen hebt over uw bezoek aan deze bijeenkomst. Ook al is alles nu even anders, we doen ons uiterste best om u een leerzame middag te bieden. Hieronder hebben we al onze maatregelen onder elkaar gezet gebaseerd op de huidige RIVM-richtlijnen. Op het tijdstip van de bijeenkomst kan dat weer anders zijn.

      Mocht u nog andere vragen hebben, laat het ons weten via ons contactpagina.

      Afstand, afstand, afstand

      Om met het belangrijkste te beginnen: we zorgen ervoor dat u in de kerkzaal 1,5 meter afstand kunt houden. Om dit te kunnen waarborgen, hebben we onderstaande maatregelen getroffen.

      • We laten maximaal 70 bezoekers in de kerkzaal toe en alleen bezoekers die zich via de website hebben aangemeld.
      • We registreren de aanwezige bezoekers op een presentielijst.
      • Er zijn verplichte looproutes met waar mogelijk een aparte in- en uitgang.
      • Personen uit hetzelfde huishouden mogen bij elkaar zitten. Tussen alle andere bezoekers zit 1,5 meter afstand.
      • De kerkzaal gaat niet eerder dan 20 minuten voor aanvang open, tenzij duidelijk anders aangegeven in de bevestigingsmail die u enkele dagen voor de bijeenkomst van ons ontvangt. Help drukte te voorkomen en kom niet te vroeg. De wachtruimte voor de kerkzaal wordt op zo’n manier ingericht dat 1,5 meter afstand houden goed mogelijk is.
      • Het is uiteraard belangrijk dat u zelf ook let op de 1,5 meter afstand. Als anderen geen afstand houden, kunt u hen hierop aanspreken of dit bij een van onze medewerkers melden.
      • Wij vragen u niet naar de bijeenkomst te komen als u of iemand van uw huishouden gezondheidsklachten (hoesten, neusverkoudheid, koorts vanaf 38 graden of benauwdheidsklachten) heeft.

      Voorbereiding op uw bezoek aan de bijeenkomst en gezondheidscheck

      • Enkele dagen voor de bijeenkomst sturen we alle bezoekers een mail, met daarin het dan geldende coronaprotocol. Het is belangrijk dat u deze informatie goed doorneemt en deelt met uw medebezoeker(s).
      • Wij vragen u niet naar de bijeenkomst te komen als u of iemand van uw huishouden gezondheidsklachten (hoesten, neusverkoudheid, koorts vanaf 38 graden of benauwdheidsklachten) heeft.
      • In de hal van de kerk wordt gevraagd uw handen te desinfecteren.
      • Programma’s worden niet uitgedeeld, maar kunt u zelf pakken bij de entree.
      • Het is niet toegestaan om zelf eten of drinken mee te nemen in de kerkzaal.
      • Garderobes zijn gesloten. Jassen en tassen mogen mee de kerkzaal, maar we raden u aan om niet te veel mee te nemen.
      • De toiletten zijn open, maar we vragen iedereen om hier zo min mogelijk gebruik van te maken.

      We volgen de richtlijnen van het RIVM en verwachten dat u hetzelfde doet.
      Mochten de maatregelen veranderen, dan zullen we de aanpassingen publiceren op deze pagina.
      We gaan ervan uit dat deze bijeenkomst doorgang kan vinden.

      Mocht u nog andere vragen of suggesties hebben, laat het ons weten via ons contactpagina.